Monetizace obsahu YouTube pro svůj nahraný obsah nabízí možnost zpeněžení za podmínek splňujících programové zásady služby AdSense a partnerského programu YouTube (Google). Sbírat finanční příspěvky mohou streameři pomocí tzv. Super chatu, který v chatovacím okně vizuálně zvýrazní zprávu od...
Naše novinky
Právní úprava livestreamingu
Livestream je audiovizuální dílo, a tak se řídí podle právní úpravy od poskytovatelů služeb, podle státu, ve kterém stream vzniká a obecné právní úpravy. Hlavní otázkou, která by měla být při provozování livestreamu řešena, jsou licenční práva na použité audiovizuální materiály v přímém...
Obsahová strategie přímých přenosů
Při přemýšlení, jaký typ obsahu zvolit, je možné využít výzkumy, proč vůbec cílové skupiny sledují videa na YouTube. Pro 75% sledujících z generace X nejčastěji sledovaný obsah souvisí s minulými událostmi, zatímco 70% mileniálů sleduje na platformě YouTube videa na téma jak vytvořit...
Platformy pro živé přenosy
Stelzner (2017) zmiňuje, že 35% marketérů už živá videa využívá, 63% plánuje jejich využití v příštím roce a 68% by chtělo o platformách vědět více informací. V následujícím textu jsou rozebrány nejdůležitější platformy na českém trhu. YouTube YouTube je platforma pro přehrávání videí....
![Technologie livestreamingu](https://makepro.cz/wp-content/uploads/2021/04/taste-web_E8A5955-1080x508.jpg)
Technologie livestreamingu
Digitální věk byl dlouho považován za přední místo pokroku. Rychlý vývoj digitální komunikace ve skutečnosti poskytl komunitě významné utilitární výhody, nejenom z hlediska přístupu, ale také v posilování dlouhodobé svobody projevu. Otevřel nové obzory pro komunikaci a umožnil lidem připojení ke...
Nejnovější komentáře